Zepter opět získal ocenění nejlepších značek Czech Superbrands 2015
Společnost Zepter International letos slaví 25 let na českém trhu a zároveň obhájila prestižní titul Czech Superbrands pro rok 2015. Ocenění získala v kategorii „Málé domácí spotřebiče & vybavení pro kuchyni“. O vítězích opět rozhodli čeští spotřebitelé společně s odbornou porotou Brand Council složené ze 14 nezávislých odborníků programu Czech Superbrands.
ZEPTER patří mezi TOP značky českých spotřebitelů
„Ocenění Superbrands Award je potvrzením toho, že ZEPTER patří mezi spotřebiteli nejlépe hodnocené značky v České republice. Naplňuje tak prostřednictvím svých výrobků svoji misi pomáhat lidem žít déle, zdravěji a úspěšněji. Věřím, že toto ocenění bude pomáhat zákazníkům při výběru našich produktů. Zároveň je pro naše zákazníky i obchodní konzultanty ujištěním o výjimečné kvalitě výrobků ZEPTER,“ říká Ciaran S. Kelly, generální ředitel společnosti Zepter International s.r.o.
Znalost značky ZEPTER byla prověřená na základě vícestupňového výběru a průzkumu veřejného mínění. Nejdříve Český patentový úřad uvolnil databázi jednoho milionu registrovaných obchodních značek, z nichž byl americkou společností Dun&Bradstreet vytvořen užší výběr dvou tisíc nejznámějších. Na jeho základě společnost GFK Czech provedla národní průzkum trhu, který zjišťoval povědomí a loajalitu ke značkám. Titul Superbrand byl pak udělen po důkladném výběru nezávislou, 14člennou odbornou porotou, složenou z profesionálů v oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Mezi hodnotící kritéria patřily: známost, budování brandu, akceptace, inovace a prestiž. Ocenění Superbrands získávají značky, které mají tu nejlepší pověst v daném odvětví. Spokojenost zákazníků s kvalitou a přínosem výrobků značky ZEPTER dokládají mnohé reference zákazníků »
Roman Sovják, zástupce Superbrands pro Českou republiku, říká: „Značky, které titul obdrží, se automaticky stávají členy celosvětové rodiny respektovaných značek. Tato ocenění by měla především napomoci orientovat spotřebitele v okamžiku, kdy si vybírají produkt nebo službu. Věříme, že cena, kterou vyhrála značka ZEPTER, je pro její zákazníky ujištěním a povzbuzením při jejich každodenních rozhodnutích.“
Superbrands je nejuznávanějším celosvětově fungujícím programem hodnocení značek, který má již více než patnáctiletou historii. Hodnocení a nominace značek na ceny Superbrands probíhá na základě identických kritérií, dnes již v 88 zemích světa, včetně České republiky. Více informací na www.czechsuperbrands.com.
Nejsou žádné komentáře