Zepter slaví 20 let v ČR!
Společnost Zepter International ČR byla založena 22. května 1991 a už dvě desítky let tak patří české zastoupení společnosti k nejúspěšnějším společnostem působícím v přímém prodeji na českém trhu. Svým zákazníkům přináší vysokou kvalitu, úspory, zdraví, užitek a hlavně celoživotní záruku na ocelové výrobky.
Úspěch společnosti Zepter International stojí na dvou pilířích – kvalitních výrobcích pro zdraví a krásu každého člověka a nabídce pracovních příležitostí pro schopné a ambiciózní reprezentanty.
Už dvacet let se obchodní činnost a poslání společnosti Zepter International v České republice řídí zásadou: „Pomáháme lidem žít déle, zdravěji a úspěšněji.“ „Jsme lidem užiteční, přispíváme jim ke zlepšení životní úrovně, přinášíme novou kvalitu do jejich života, naše výrobky jim poskytují úlevu od bolesti, vysokého tlaku, špatného trávení; kariéra u Zepteru dává komukoli šanci stát se úspěšným a pozitivním způsobem změnit život svůj i celé své rodiny,“ říká Michal Jílek, generální ředitel společnosti Zepter International ČR.
V roce 1991 měl český Zepter 896 reprezentantů, zatímco v roce 2010 jejich počet dosáhl 4 318. Rekordní počet kupních smluv byl uzavřen v roce 1997, bylo jich celkem 179 216. Nasmlouvaný prodej dosáhl za období 1991 až 2010 celkové výše 19,8 mld. Kč a bylo uzavřeno 1 565 826 kupních smluv. Od 1. dubna 2011 nabízí společnost Zepter International ČR svým zákazníkům v České republice celkem 710 výrobků.
Zepter ve světě
Příběh společnosti Zepter International a její mise zdraví a krásy začal přesně před dvaceti pěti lety, v roce 1986, v rakouském Linci. Nyní po čtvrtstoletí úspěchu a neustálé expanze se můžete se zástupci společnosti Zepter, kterých je přes 130 000, setkat ve více než 40 zemích na 5 kontinentech světa. Společnost nabízí zboží v 5 značkových programech: Medical, Cosmetic, Luxury, Home Care a Home Art. Vlastní 7 továren a 320 000 m2 prodejní plochy. Obchodních prezentací společnosti se ročně účastní 65 milionů účastníků a má více jak 80 milionů spokojených zákazníků a přes 760 milionů prodaných výrobků. Společnost Zepter International je také sponzorem významných mezinárodních sportovních akcí jako MS v ledním hokeji, basketbalu, závody F1 a dalších.
„Miliony lidí se staly zdravější a šťastnější, protože používají Zepter produkty a služby v každodenním životě. Stovky tisíc lidí si splnily své obchodní a osobní ambice, protože následovaly jedinečný systém úspěchu společnosti Zepter,“ shrnul výstižně podstatu úspěchu firmy její zakladatel Philip Zepter.
Podnikatelský koncept Zepter – partner podnikání
V případě české pobočky společnosti Zepter International je příčinou úspěchu především kvalitní systém práce, tzv. 5 kroků k úspěchu, a úspěšné zavádění podnikatelského konceptu Zepter – partner podnikání. Daří se také rozvíjet síť regionálních trenérů, kteří připravují pro reprezentanty větší množství kvalitních školení a vzdělávacích projektů. „Dobré hospodářské výsledky nepřicházejí nikdy samy od sebe. Náš úspěch vznikl v našich hlavách, když jsme se rozhodli realizovat své myšlenky a představy,“ říká generální ředitel Zepter International Michal Jílek.
Výraznou roli v hospodářských výsledcích společnosti by měl v následujících letech sehrát úspěšně se rozvíjející podnikatelský koncept regionálních obchodních kanceláří. Systém fungující na principu franšízy umožňuje podnikatelům dosáhnout velkých zisků s minimem rizik. Nabízí možnost využívat jak firemní know-how, tak materiální zázemí. Hlavním mottem tohoto konceptu, který akcentuje podporu silného partnera – společnosti Zepter – je: „Pracuj pro sebe, ne však sám“. Celková výše vyplacených provizí obchodním zástupcům v dosavadní historii Zepter ČR dosáhla téměř 4 mld. Kč. Více informací najdete na www.zepterprace.cz.
Nejsou žádné komentáře