Produkty a články

Nejčastější otázky k výrobkům Home Art

01.08.2011

Komentáře
*
*
* povinné položky
Vacsy
Dobrý den, zdědila jsem vacsy systém Zepter po tchýni, jenomže nevím jak ho použít, kdybych mohla poprosit návod na použítí, ten při tom nebyl. Tento vacsy systém je starej asi 15 let a návod se stratil. Děkuji
vložil: Margita Sabanová, 15.07.2012
Odpoveď na komentář Vacsy
RE: Vacsy
Dobrý den, návod k systému vacSy jsme Vám odeslali na uvedený e-mail.
vložil: David Potužník, 24.07.2012
vacsy
Dobrý den, koupila jsem si starší,ale velmi zachovalou sadu Vacsy,ale u jedné obdelníkové valké dózia velké poklice nejde odsát vzduch,když ho se mi podaří ho odsát,tak stejně hned uteře,bylo mi řečeno.že sada nebyla asi 2 roky používána a jestli se nějak ventil nemohl,zalepit,je to možné, prosím o radu,jak ventil vyčistit nebo zda jemožné ho koupit,nebo je třeba zakoupit celou poklici, měla jsem z koupi velkou radost,ale toto mi zklamalo
vložil: Jitka Matouchová, 14.09.2012
Odpoveď na komentář vacsy
Re: vacsy
Dobrý den, paní Matouchová. Rada ze servisního střediska zní: Zkuste otevřít ventil na ,,open“, propláchněte proudem vody, nechte vyschnout a znovu vyzkoušejte. Pokud to nepomůže, zašlete nádobu do našeho servisního střediska Zepter v Rudné u Prahy. Více informací Vám dají kolegové na e-mailu servis@zepter.cz nebo na tel.: 311 331 887. Náhradní poklice a další díly k systému VacSy samozřejmě můžete zakoupit také prostřednictvím našeho e-shopu na www.zepter.cz. Zde je odkaz přímo http://country.zepter.com/eshop2-cz.php?lang=cz&m=72fff&grp=307022&idx=-1 . Pěkný den.
vložil: David Potužník, 17.09.2012
Bez předmětu
Dobrý den, obdržela jsem jako dárek pánev na smažení. Po ročním používání je dno na některých místech mírně hnědé. Dají se skvrny vyčistit, aby nádobí bylo opět krásně lesklé? A pak jsem se chtěla zeptat, uvažuji o sadě nádobí pro 4-členou rodinu. Která velikost je vhodná, popř. je výhodnější nakupovat jednotlivé nádobí po částech nebo v sadě? Děkuji velmi za odpověď
vložil: Petra Režnarová, 21.09.2012
Odpoveď na komentář Bez předmětu
Re:
Dobrý den, paní Režnarová. Pánev na smažení je možno naleštit v servisu společnosti Zepter v Rudné u Prahy. Pánev i jiné nádobí je možno do Rudné poslat přes nejbližší pobočku společnosti Zepter. Naleštění se řídí platným ceníkem servisních činností. Pánev bude jako nová! Nakupovat nádobí je určitě výhodnější v sadě. Na výběr máme několik setů vhodných pro 4-člennou rodinu. Optimální sadou pro 4-členou rodinu je set Komplet, který obsahuje nádobí z ušlechtilé oceli, multifunkční univerzální mixér mixSy a další položky potřebné pro kuchyň. Vařte pohodlně, zdravě, úsporně, užívejte si Zepter vaření! Více informací získáte u svého reprezentanta Zepter Home Art. Pokud žádného nemáte, pište na homeart@zepter.cz.
vložil: David Potužník, 27.09.2012
Syncro click
Dobry den, jaky je rozdil mezi hrncem s korunkou a bez korunky?Proc poklici nelze pouzit na nadobu bez korunky a kdyby se na nej presto pouzila, co by se stalo? diky za odpoved
vložil: Miluš, 30.09.2012
Odpoveď na komentář Syncro click
Re: Syncro click
Dobrý den, nádoby/hrnce bez korunky (už se nevyrábí) mají odlišnou konstrukci než ty s korunkou, a proto v případě použití tlakové poklice Syncro-Clik nelze zaručit bezpečné použití a společnost Zepter neručí zárukou. Z bezpečnostních důvodů proto tlakovou poklici Syncro-Clik používejte pouze s těmi nádobami, které jsou na dně označené speciálním symbolem korunky a jejichž kód odpovídá jednomu z kódů výrobku uvedených v návodu k použití.
vložil: David Potužník, 01.10.2012