Zepter získal ocenění Czech Superbrands Award 2013
Společnost Zepter International získala prestižní ocenění Superbrands Award pro rok 2013, v kategorii „Potřeby pro domácnost“. O vítězích rozhodla odborná porota Brand Council složená ze 14 nezávislých odborníků programu Czech Superbrands společně s českými spotřebiteli. Ocenění potvrzuje, že společnost Zepter International je lídrem trhu v segmentu osobního prodeje a naplňuje tak prostřednictvím svých výrobků svoji misi pomáhat lidem žít déle, zdravěji a úspěšněji.
Značka Zepter je investicí do zdraví, která se vždy vyplatí
„Ocenění Superbrands Award je pro nás velkým přínosem. Ukazuje nám, že naše úsilí se naplňuje, že jsme lidem užiteční, přispíváme ke zlepšení jejich životní úrovně a přinášíme novou kvalitu a velké úspory do jejich života prostřednictvím našich výrobků. Nejvyšší kvalita Zepter výrobků a s tím spojená spokojenost našich zákazníků je pro nás současně cílem a prioritou. Značka Zepter je investicí do zdraví, která se vždy vyplatí. Na jedinečné nádobí z ušlechtilé oceli Zepter například poskytujeme zákazníkům doživotní záruku tj. v ČR již 22 let. Na certifikovaný medicínský systém světelné terapie Bioptron poskytujeme záruku 5 let. Podpora a důvěra našich zákazníků ve společnost Zepter International a kvalitu jejích výrobků je pro nás největším zadostiučiněním,“ uvádí k ocenění Michal Jílek, generální ředitel společnosti Zepter International s.r.o.
Znalost značky ZEPTER byla prověřená na základě vícestupňového výběru a průzkumu veřejného mínění. Nejdříve Český patentový úřad uvolnil databázi jednoho milionu registrovaných obchodních značek, z nichž byl americkou společností Dun&Bradstreet vytvořen užší výběr dvou tisíc nejznámějších. Na jeho základě společnost GFK Czech provedla národní průzkum trhu, který zjišťoval povědomí a loajalitu ke značkám. Titul Superbrand byl pak udělen po důkladném výběru nezávislou, 14člennou odbornou porotou, složenou z profesionálů v oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Mezi hodnotící kritéria patřily: známost, budování brandu, akceptace, inovace a prestiž. Ocenění Superbrands získávají značky, které mají tu nejlepší pověst v daném odvětví. Spokojenost zákazníků s kvalitou a přínosem výrobků značky ZEPTER dokládají mnohé reference jejích zákazníků.
Roman Sovják, zástupce Superbrands pro Českou republiku, říká: „Značky, které titul obdrží, se automaticky stávají členy celosvětové rodiny respektovaných značek. Tato ocenění by měla především napomoci orientovat spotřebitele v okamžiku, kdy si vybírají produkt nebo službu. Věříme, že cena, kterou vyhrála značka ZEPTER, je pro její zákazníky ujištěním a povzbuzením při jejich každodenních rozhodnutích.“
Superbrands je nejuznávanějším celosvětově fungujícím programem hodnocení značek, který má již více než patnáctiletou historii. Hodnocení a nominace značek na ceny Superbrands probíhá na základě identických kritérií, dnes již v 88 zemích světa, včetně České republiky.
Slavnostní předání cen Czech Superbrands Award 2013
V přítomnosti 150 pozvaných hostů, včetně podnikatelů a manažerů národních a mezinárodních společností, novinářů a osobností veřejného života se ve čtvrtek 3. října 2013 v pražském hotelu Hilton Prague uskutečnilo slavnostní předávání cen některým nejlepším značkám ČR.
Prestižní ocenění Czech Superbrands Award 2013 pro společnost Zepter International osobně převzala Pavla Utěšilová, Campaign & Event manager.
Více v článku ZDE »
Nejsou žádné komentáře