Nové nádobí Masterpiece přináší obrovskou úsporu času
Na začátku listopadu 2013 byla slavnostně v České republice uvedena na trh nová řada nádobí Masterpiece Smart Line a také revoluční koncept SmartLife. V rozhovoru s paní Amalií Azlenovou vám přinášíme první reakce jak zákazníků, tak obchodních konzultantů společnosti Zepter. Sama paní Azlenová, která je dlouholetou manažerkou společnosti Zepter International, o nádobí Masterpiece SmartLine říká: „Nádobí Masterpiece Smart Line je inteligentní nádobí, které nám slouží, a je určeno pro lidi, kteří chtějí žít život na sto procent.“ A jaké další přednosti přináší nové nádobí svým uživatelům…? Více se dozvíte v rozhovoru.
Co vám osobně práce v Zepteru přináší?
4. února to bylo přesně dvacet dva let, co pracuji pro český Zepter v ostravském regionu. V letošním roce ale společně s manželem oslavíme celkem už dvacet čtyři let práce pro Zepter: první dva roky jsme pracovali v bývalé Jugoslávii. Pro mě osobně Zepter není jenom společnost, je to něco navíc. Pracují zde totiž výjimeční lidé, kteří mají možnost měnit druhým lidem život k lepšímu. To je také to, co mě na práci v přímém prodeji nejvíc baví – dennodenně potkáváte nové lidi, nové zákazníky, vidíte jiné tváře, řešíte jiné problémy a vždy se snažíte každému z nich pomoct zlepšit jeho zdravotní stav nebo životní styl. To je náš adrenalin, který nás na tom baví, a proto tuhle práci s manželem nesmírně milujeme. My prostě lidi potřebujeme ke svému životu. Budoucnost přímého prodeje vidím rozhodně pozitivně.
Zákazníkům se snažíme neustále nabídnout něco navíc. Třeba pivní a další podobné tématické akce jsme začali pořádat proto, že když jsme v létě jezdili za zákazníky, většinou jsme je nepotkali doma, ale v restauracích nebo pivnicích. A proto jsme si řekli, že je na to samé pozveme k nám. Tak jsme to zkusili a ono to vyšlo. Cílem celého projektu bylo zvednout zákazníka, který u nás už nebyl delší dobu, ze židle a přimět ho, aby nás navštívil. A také samozřejmě získat nové kontakty a klienty. Opravdu to funguje. Lidem se to nesmírně líbí, a tak v současnosti už běží dvanáctá akce. Snažíme se každý měsíc udělat tématicky jinou akci, a proto se k nám klienti vrací a přivádějí s sebou své známé nebo příbuzné.
Jaké výhody a zlepšení přináší nové nádobí Masterpiece?
Stejně jako například automatická pračka přináší i nové nádobí Masterpiece jednu velkou výhodu – pracuje za vás. Stačí si jen vybrat nádobu podle velikosti a množství připravovaného jídla, které vaříte, a pak jen třikrát zmáčknout na termokontrolu příslušný knoflík – stisknutím prvním si zvolíte, jestli chcete vařit nebo péct, druhým zvolíte, jak dlouho se má jídlo vařit a třetím pak nastavíte teplotu, při níž se má jídlo vařit. O vše ostatní se už postará chytrý systém Zepter Smart Life.
Velkou výhodou vaření s novým nádobím Masterpiece je určitě to, že nemusíte při vaření u sporáku stát. Čas je pro nás pro všechny hodně podstatný. O dnešní době se někdy říká, že je to doba „časová“, všichni jsme omezováni nějakým časovým limitem nebo termínem, proto je tohle nádobí podle mě absolutním fenoménem dnešní doby. A když to tímto způsobem prezentujeme na akcích, tak lidé jen nevěřícně koukají a říkají: „Tohle není možné.“ Ale my jim odpovídáme: „Je to možné. S Zepterem, ano.“ Čas je priorita pro všechny lidi. Úspora času, to je podle mě jedna z hlavních výhod nového nádobí Masterpiece oproti předešlé generaci.
SmartLine: nová generace nádobí Zepter »
Jak ho přijímají zákazníci?
Jsou zákazníci, kteří reagují stylem: „Co budeme dělat s tím starým nádobím?“ A jsou zase zákazníci, kteří jsou zcela nadšení. Těm prvním uvádíme příměr s automatickou pračkou: Když jdete do obchodu pro novou pračku, vždy se přeci rozhodnete pro ten modernější typ, který má více funkcí a jehož používání přináší více výhod a větší časovou úsporu. Nechceme být přeci otroci věcí, chceme aby nám sloužily. A nádobí Masterpiece Smart Line je inteligentní nádobí, které nám slouží, a je určeno pro lidi, kteří chtějí žít život na sto procent.
Nejvíce se prodává sada Komplet. Jak už samotný název říká, jedná se o kompletní sadu nádobí pro zdravé vaření na Zepter způsob. Nebudeme přece nabízet zákazníkovi jen jednu nádobu, to bychom ho šidili. Vždy mu nabídneme to nejlepší, tedy v tomto případě celou sadu.
Úplně nejlepší reakce jsou, když představuju Zepter asistenta. Ptám se lidí: „Máte rádi věci pod kontrolou?“ Kdo by je taky neměl rád pod kontrolou. „A ocenili byste, kdybyste měli doma takového asistenta, který se stará o to, abyste vy měli svůj čas sami na sebe, abyste měli čas si odpočinout, sednout si k televizi ke svému oblíbenému seriálu, kdykoli vy sami chcete? Tento asistent by za vás dělal všechnu těžkou a nepříjemnou práci, nic by za to nechtěl a nemuseli byste ho živit ani šatit.“ V reakci na to lidé vykřikují: „To není možné, to není možné.“ (smích) A já jim vždy říkám: „Tohle není fantazie, tohle je skutečnost.“
Koncept Smart Life přináší mnoho inovativních zlepšení. Které z nich vás nejvíce zaujalo?
Já osobně jsem si na Zepter výrobcích vždy nejvíc vážila toho, že každý z nich je sám o sobě hotový ucelený komplet. Každý detail je hrozně důležitý a má svou nezastupitelnou funkci. Celá koncepce Smart Life přináší zákazníkům jednoznačně obrovskou úsporu času. Nehledě na to, že společnost Zepter použila na novou generaci nádobí Masterpiece ještě kvalitnější materiál – austenitickou ocel 316L –, který je k potravinám při přípravě ještě šetrnější.
Poprvé jsme koncept Smart Life prezentovali na halloweenských slavnostech, kde jsem ji představovala ve stylu: „Víte, Halloween to je takový zvláštní kouzelný den a já vám dneska představím něco, co je naprosto neuvěřitelného. Něco, čemu někteří z vás ani nebudou věřit, ale je to den splněných přání. A já vám dneska splním přání. Přáli byste si mít nádobí, které vaří samo? A když uvaří, tak vás samo pozve i do kuchyně?“ A na tohle hosté reagovali strašně pozitivně. A kdo by takto představené nádobí taky nechtěl. (smích)
Kterou z designových změn u nového nádobí byste vyzdvihla?
Asi se budu opakovat. Ale každý detail je u Zepteru důležitý a hraje svou nezastupitelnou roli. Úžasná je možnost skládání nádob do sebe bez rizika zaklínění, pak také vypouklejší tvary poklic, které můžu použít i jako stabilní podložku k odkládání nádob, určitě i digitální termokontroly, které jsou elegantní a vypadají nádherně. Nesmím zapomenout ani na nové kovové úchyty, které můžeme na nádobě nechat, i když se chystáme péct v troubě. A přestože jsou kovové, zůstanou vždy chladné. Navíc možnost zvolit si jejich barvu tak, aby nám ladily s barvou našich očí, je naprosto úžasná. (smích)
Mají tyto změny také vliv na funkčnost nového nádobí?
Ano, určitě. Čeho já si vážím asi nejvíce a na co zákazníci hodně reagují, je ta obrovská úspora času. Už nemusíme stát zbytečně v kuchyni, když to není potřeba, a ztrácet zde drahocenný čas. Když si představím, že je venku 30 stupňů ve stínu a mně na plotně klokotají čtyři hrnce – teď do toho pára, horko z jídla atp. –, tak s novým nádobím Masterpiece můžu dělat cokoli jiného, jen ne stát u plotny. Tohle je podle mě opravdová senzace. Už žádná upocená hospodyňka v kuchyni, ale jen krásná upravená paní domu s nalakovanými nehty, která s úsměvem na tváři čeká na manžela a děti, až se přijdou domů najíst. (smích)
Co byste vzkázala současným i budoucím zákazníkům společnosti Zepter?
Zdraví vaše a zdraví vašich blízkých je ve vašich rukou a vy jste ti, kteří ho mohou ovlivňovat. My u Zepteru víme jak na to a nabízíme vám řešení – nové nádobí Masterpiece. Zdravě jíst, pít a dýchat je základ zdraví každého člověka.
Rozhovor společnosti Zepter International poskytla Amalie Azlenová, regionální obchodní ředitelka Zepter Home Art, region Ostrava
Nejsou žádné komentáře